Monday.

2009-09-28 | 21:20:30





 

 

DENNA MÅNDAGEN har verkligen flugit iväg! Jag började morgonen med att helt glömma bort tiden så det blev att panik rusa till dagis och jobb. I tid hann jag men särskilt snygg har jag inte känt mig. Har absolut inte vant mig med det mörka håret ännu och blir lika rädd var gång jag går förbi en spegel. Känns även som jag behöver sminka mig extremt mycket mer för att inte se döende ut, men men man vänjer sig säkerligen och snart ska ni godingar få se vad jag gjort med min blonda kaluffs!

På lunchen idag kom min bästa Liza och hälsade på. Hon har varit över till Nevvan över föregående vecka och det känns såklart som en halv evighet sen vi sågs. Med sig hade hon en påse med små godsaker till moí som jag ska visa er sen. Ibland ser man verkligen glasklart vilka fina vänner man har som tänker på en när de reser bort och köper med sig saker som de tycker passar. All kärlek till er!



Engla pengla körde på ej sikke lej hela vägen idag!

 


Kommentarer
Anniken

Ååå får man se en bild på dig i din nya hårfärg? :)

2009-09-28 21:53:57 http://anniken.blogg.se/
nina moster

ja jag ser att du glömt tiden men trots det har jag blivit p-sionär. kramisar nina

2009-09-28 22:36:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback