godkväll.

2009-09-27 | 20:20:14


HAR HAFT en riktig party dag idag, hur mycket kunder som helst! Har knappt hunnit med så mycket har det varit, och det är inte ofta det är så pass. Jag trivs när det är mycket och göra och när man får zickzackar bland folk och ger en hjälpande hand där och en där. Baksidan är den att man är fantastiskt trött när man kommer hem, det nästan så man stupar! Engla har varit hos en gamal dagis kompis som ska flytta och lekt idag. När hon kom hem hade hon Nova här igen och dessa två har lekt som tusan tills Engla svimmade i säng straxt efter sju. Nu ska jag bunkra upp med lite te och godis sen kommer C.

Kommentarer
Mia

Jag håller med. Jag trivs också bäst i högt tempo.

Och jag är så nyfiken på din nya hårfärg!

Kram

2009-09-27 20:42:51 http://sofielskar.blogspot.com/
Elin (Edvinsmamma)

Jag tycker också om att ha en massa att göra när man jobbar...tiden går så mycket fortare :)



Härlig busbild på flickorna!

Kramar

2009-09-27 23:29:04 http://edvinsmamma.wordpress.com
julia

åh, din blogg är verkligen så mysig! kramis

Frida

Tiden går ju sååå mycket snabbare när man har mycket att göra hela tiden.

Hoppas att kvällen med C blev mysig & att du haft en bra måndag!

Kramisar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback