fullrulle.

2009-09-17 | 21:15:14
OJOJ. Det har varit en låång dag för både mig och fröken Engla. Vi steg upp straxt efter sex imorse, lite sömdruckna och ostadiga. Vi gjorde oss klara och det blev en tidig lämning på dagis. Jag styrde skutan mot Barkaby för att ta mig ut till ett lager där en himla massa lådor med kläder skulle packas om. Även om jag aldrig varit någon lagerarbetare så måste jag säga att det gick undan! Vi var fyra tjejer som var bokade för två dagars jobb på detta lager. Vi tog i för kung och fosterland och var klara på 4 timmar, förstår ni 4 timmar! Nu är jag mest mör i kroppen och seg i skallen. Uppe på det så for vi rakavägen till dagis och sedan till jobbet för p-möte. Blev lite barbie inköp och trosinköp, efter en smäre olycka.

Med allt detta vill jag mest säga att jag är TRÖTT. Imorgon ska det blir pix och skoj, men nu blir det te och sängen!

Kommentarer
Sandra

Du är så duktig som jobbar och står i med allt!:-)

Fick du mitt sms idag förresten??

Puss

2009-09-17 21:42:29 http://sandris.webblogg.se/
ina-bina

Vilken hurtbulle! Känns som att du jobbar mest hela tiden just nu?

2009-09-17 22:41:34 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback