FREDAG

2009-09-25 | 22:02:10



HAR HAFT
en riktig slappar kväll här hemma hos söderström. Engla bad om att få sova vid halv nio tiden och nu spelar resten av gänget wii och jag och Lina ligger i soffan med dator och tidningar. Engla har fått en likadan prick som hon hade på låret i sommras på precis samma ställe, bara en cm ifrån. Pricken har svullnat ordentligen och imorgon får vi ta och åka in till Löwet för att få den tömd på var och vätska som sist. Jag vet inte om jag behöver nämna att det rann tårar på både mig och Engla efter besöket i sommras. Det var hemskt. Engla var nära att svimma av smärta. Jag håller mina tummar och tår att det går bättre denna gång..

Perfym köpt idag på NK. Underbar doft! Marc Jacobs Rain. Smell it you will love it. 695.-

Kommentarer
Sara

SVAR: hihi, tack ^^

2009-09-25 22:11:58 http://helgur.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback