FREDAG

2009-09-18 | 09:35:34

NU HAR vi tagit det piano hela morgonen. Vi har dragit oss i sängen och för inte alls länge sen så tog vi oss upp till frukostbordet. Snart ska plingan iväg till dagis och jag ska iväg på lite annat. I eftermiddag har vi stora planer på att fara över till min pappa där min lillebror är över helgen. Jag tror jag har missat att dela med mig av den lilla detaljen att Lillebror Albin och Marie på heltid har flyttat över till Gotland och pappa far lite fram och tillbaka mellan sthlm och öin. Men i helgen är de allihop iaf uppe i stan så jag och Engla tänkte ta oss dit och ha mysfredag!

Dagens består av tunika från Lindex samt tights och strumpor från H&M.








Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback