about le lösen.

2009-09-28 | 21:54:15
ALTSÅ. Anledningen till att jag kommer ha en låst blogg (som jag någon gång kanske länkar till är att det finns en hel massa saker som jag av förståliga anledningar INTE skriver om i blogg. Vissa saker är för privat och rör även människor omkring mig och jag är inte den som skulle hänga ut någon. Alla har vi våra tvister, problem och oros moln, mina skriver jag om för de som känner mig och som egentligen redan vet vad som händer omkring mig. Men jag fortsätter givetvis att blogga precis som tidigare och delar med mig av det mesta som händer utom vissa små bitar!

Love.

Kommentarer
Mathilda

Sådär är det ju även i verkliga livet, tycker jag. Endel saker delar man med vissa människor och andra saker med andra människor.

2009-09-29 14:58:24 http://enannandelavstockholm.se
Sandra

Hej!

Kommer man få fortsätta följa dig o Engla i nya bloggen? Annars får ni ha det bra o sköta om er! Stor kram

2009-09-30 06:38:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback