tid att vara sjuk?

2009-10-27 | 09:30:00
måndag träffa Liza och jobba
tisdag läkaren? jobba, middag på riche
onsdag ansiktsbehandling, jobba, födelsedagsmiddag
torsdag medlingssamtal, medarbetarsamtal, engla hem ♥
fredag jobba, till liza med engla
lördag liza 22 år! mys mys mys och middag, LEDIG!
söndag hoppa in o jobba pga begravning..



JUST NU känns det som att jag har alldeles för mycket att göra och alldeles för mycket att tänka på. Jag kom på mig själv med att skjuta upp ett läkar besök för jag hinner inte! Mitt schema den här veckan är verkligen späckat. Jag har iaf ringt läkaren efter en akuttid då min hals vägrar bli bättre. Den värker och värker och jag känner mig bara mer och mer svullen och har av och till tom svårt att prata. Jag vet, det låter inge vidare och jag borde ha agerat lite tidigare men somsagt jag hinner inte! Jag ska iaf försöka trycka in ett besök innan jag börjar klockan 12, vilket kommer vara fullt omöjligt. Kanske att jag kan åka från jobbet en stund, sjutton, jag vet inte..

jag skulle ringa dig men kom på att jag inte kan.

Kommentarer
Liza

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-10-27 09:47:03 http://entvatankar.blogg.se/
Frida

Att ta hand om dig MÅSTE du göra, om du springer in i väggen blir livet JOBBIGT för er alla......

Hoppas att du kommer till läkaren & att ALLT ordnar upp sig.

Pussar i massor<3

Livet med tre (Maria)

Men usch då... Hoppas du får ihop tiden och kan ta dig till läkare..låter som du kan behöva det.

Sv: jag jobbar på Jc i Kompassen Göteborg, världens bästa butik om jag får säga det själv :-) har du vägarna förbi götet nån gång så kika in :-)

Kram kram!

2009-10-27 23:54:12 http://livetmedtre.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback