solstråle.

2009-10-01 | 17:13:57




IBLAND KAN det slå mig med en obeskrivlig kraft hur mycket jag älskar den här ungen. Hon är det bästa som hänt mig och jag skulle inte kunna leva en dag utan henne. Jag kan inte ens föreställa mig hur det hade varit om hon inte fötts, om jag inte hade haft henne hos mig. Jag vågar inte tänka så. Jag är så glad att ett 'misstag' kunde bli något så fantastiskt som en Engla. Jag känner en obeskrivlig kärlek för henne, ett pirr som inte går att beskiva med ord. Hon ger mig så otroligt mycket och jag hoppas att hon som stor kommer tycka att även jag gett henne en hel massa. Hon förgyller mitt liv och har tagit en plats som jag innan inte ens visste fanns. Jag tror inte det finns något så fint som bandet mellan mor och dotter. Jag älskar dig min Ängla Engla.

Grattis till AK, Jens och lilla Lukas som imorse fick en lite tösabit!

Kommentarer
Maria

Så himla söt hon är din lilla Engla! Fantastiska ögon :-)



Håller tummarna för er i vårdnadstvisten. Förstår att det måste vara jobbigt.

2009-10-01 20:11:36 http://novamaria.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback