Off.

2009-10-24 | 20:12:21




NU HAR vi ätit en god middag, druckit vin och disskuterat politik hemma hos C. Vi ska iväg en sväng till C kompis flickvän som är barnfri i helgen, precis som jag. Lär inte bli någon hel-kväll/natt utan jag siktar mer på att umgås med trevliga människor och orka upp imorgon. Jag jobbar imorgon och halsen värker fortfarande så det går inte att ta till hård handskarna, kanske blir till nästa helg då min Liza fyller år? Egentligen skulle jag och Engla farit till Gotland nästa helg men pappa fick ändra planerna så vi får byta helg, känns lite trist men somsagt så fyller L år så det lär bli hur trevligt som helst iaf!

Hoppas ni alla får en super mysig lördagskväll!

Kommentarer
Melanie

Hoppas du/ni hade en trevlig kväll. Här var det lugnt och skönt i soffan med två filmer som gällde:-)

2009-10-25 09:46:44 http://matochmuffins.blogg.se/
Linda

Va kul med middag tillsammans med vännerna.

Blir avis...

2009-10-25 11:13:10 http://banton.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback