MIN TJEJ

2009-10-23 | 20:46:22




NU HAR jag landat hemma efter några timmar på jobbet. Var mysigt att komma tillbaka efter flera dagars sjukdom måste jag säga, lite befriande att kunna jobba igen. Man känner sig alltid så låst och halft värdelös när man inte kan jobba, men now i'm back!

Innan jag började så mötte jag Englas pappa påvägen och släppte av lillan. Blev kramar och pussar och ett och annat 'i love you gogo, i love you lala' för nu är ju fröken som bekant borta till nästa torsdag. Jag har massor av jobb och annat nästa vecka så jag tror nog tiden kommer gå fort. Även om man såklart saknar så det värker..

Nu ska jag kika idol med min kärlek och hörrni, det luktar mocka.. I will show you later!

Kommentarer
Amanda

Hon är så fin din lilla tjej! ^^

Hoppas du får en fin helg nu!

Kram

2009-10-23 21:06:48 http://creyla.blogg.se/
Milla

Vilka fina bilder på din söta tjej! Hoppas du har en fin kväll! Kramar

2009-10-23 23:04:00 http://sagabus.blogg.se/
Sofie

Åhh, VAR har du köpt din dotters underbara stickade kofta(?) som hon har under jackan? Måste ha...

2009-10-24 13:22:26
Sofie

Åhh, VAR har du köpt din dotters underbara stickade kofta(?) som hon har under jackan? Måste ha...

2009-10-24 13:23:10
julia

åh, så himla söt unge!:) vem hejar du på i idol? <3

Emily

Sofie - Den är från Zara kidds, men jag köpte den på rean för ett bra tag sen. Köpte en större storlek så att Engla skulle kunna ha den nu till hösten som en 'under jacka'. Dom har säkert något liknande nu, så kika!

2009-10-24 20:15:07 http://emslo.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback