Måndag

2009-10-26 | 21:14:37


DET ÄR lite mycket i livet just nu, saker som känns konstiga och som jag inte vet hur jag ska handskas med. Jag har kommit fram till vissa saker och det betyder stora förändringar, men jag tror det blir bra. En sak som mitt i allt kaos är positivt är att min kollega fått nytt jobb så jag kommer få fler timmar i månaden, wii! Jag bytte till mig en morgon tid så det inte går ut över min Engla, men det känns goodie goodie att ha mer 'fast' tid.

Dagen har annars flutit på i en rasande fart. Började med att åka in och göra staden med bästa Liza och sedan bar det av till jobbet. Dagen och kvällen gick så fort så att jag inte riktigt vet om jag hann med någonting eller gjorde någon nytta, men det är en dag imorgon också! Jag hoppas den blir bättre än denna..

saknar mitt ♥

Kommentarer
Livet med tre (Maria)

Förändringar kan ofta kännas läskiga men är ibland nödvändiga.. Hoppas såklart att allt löser sig till det bästa för dig. Förstår att du saknar din lilla.. Vilken otroligt fin bild på Engla.. Hon är såååå vacker! Kramar!!! & förresten.. GRATTIS till fler jobb timmar! hur många timmar jobbar du nu? Innan jag blev ansvarig så jobbade jag flera år på 100 timmar/månaden, passade bra när barnen var så små. Kram igen.. :-)

2009-10-26 23:00:34 http://livetmedtre.blogspot.com
Frida

Sånt är livet ibland, men det bästa är att när ALLT är över kan man oftast titta tillbaka på situationen & inse att det faktiskt var bästa det som skedde.

Jag tänker på dig & sänder lite extra energi !!

vad skönt med mer tid på jobbet....

Kramisar<3

Jasmin

Vad jobbar du med då??:)

Sv; Tur för dig! Jag har hemska spök/and-saker som har hänt i mitt liv,(ryser)

2009-10-27 18:19:20 http://jjjasse.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback