Friday.

2009-10-16 | 08:01:38

 

NU HAR jag brådis, igen! Jag vet inte vad det är med mig men jag orkar för mitt liv inte gå upp när väckarklockan ringer. Jag snoosar inte heller utan jag stänger av den och hoppsa  på att jag vaknar sen ungefär. Humpf. Är uppe och studsar nu iaf. Engla är klädd, jag är, hm, halv klädd. Det blir dagis för Engla några timmar på förmiddagen sen ska Jossan och Nova hämta henne när jag ska iväg på 'möte'. Innan blir det att fara till doc med syster och bebbe-magen!


bild; syster för någon vecka sedan.

Kommentarer
frida

Finaste magen!!!!!

Hoppa satt du/ni får en jätteskön helg gumman.

Kramar<3

Elinor

Vad lika ni är du och din syster :)



Hoppas ni får en SKÖN lördag!

2009-10-17 15:49:10 http://ronile.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback