091014

2009-10-14 | 21:07:21
HOLA LOVERS. Har haft en hel-dag som har fått mina fötter att värka nämnvärt. Vem sa något om att dessa var 'praktiska' skor? Humpf.

Jag började dagen med en mys frukost med mina tjejer Engla och Liza. Senare for vi till dagis och släppte av stjärnan och sen var det en vända till stan. Blev ett inköp iform utav en kofta som jag ska visa er sen, en hårig variant, kan jag avslöja. Efter saffranssoppa på NK så for jag till jobbet som idag (imorgon och i helgen) är i globen. Har varit en rolig dag med en hel del att göra.

Nu har jag för ett par timmar sedan landat hemma och har redan hunnit med att ha en smärre dust med min dotter, pju. Känner mig helt mör i kroppen och knoppen, tror sängen kommer ropa tidigt ikväll.


Liza fotade oss lite imorse, Englan var söt som få men mamman var rätt unfreesh om jag ska vara ärlig. Jag bjuder på den.


Kommentarer
ina-bina

Ni blev faktiskt än mer lika nu när du har mörkt hår, nog första bilden jag ser er tillsammans sen du färgade det :D

2009-10-14 21:17:13 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback