torsdag

2009-11-26 | 08:39:36
JAG KUNDE verkligen inte somna igår, trots dubbla scrubs avsnitt (måste se scrubs innan jag somnar, tvångstankar ;) Jag låg och vänd och vred mig och lättare blev det inte när en Liten snusade mig i nacken. Hur mysigt jag än tycker det är när Engla sove hos mig så försämrar det min sömn avsevärt! Kommer bli lättare när vi flyttar och har varsitt rum. Idag delar vi ett ganska så litet rum, jag och Engla. Inte för att det i allmänhet gör någonting men Engla går över till mig, liksom i sömnen.

Apropå sömn så berättade Engla just för mig "Vet du vad jag drömde? Jag drömde att jag var påväg till dagis och då, då hade jag en klänning. Med en tröja under!! En vit!" Jag var tvungen att fråga Engla om det var en mardröm och fick svarte "jaaa, en jätte mardröm..." Herregud! Haha.

Nu är vi klädda och klara här. Jag ska bege mig till stan och möta Liza och Engla ska till dagis. Jag kommer inte hinna blogga förens jag kommer hem ikväll vilket är sent eftersom jag stänger idag.


Dont you miss!

Love. ♥

Kommentarer
Frida-Fantastiskamamman

Hihi ja du VIT tröja är verkligen ingen hit;)

ha en mysig dag & håller tummen för att du sover bättre inatt.

Massor av kramar<3

ina-bina

Hahaha, hon kanske är liiiite för klädtokig om det var en mardröm? Scaaary ;)

2009-11-26 14:29:12 http://inabina.blogg.sen
Liza

Haha jaa det skulle verkligen sitta fin fint!!! Jag funderade på det där med kaffe idag hur man skulle lösa det haha :D



Det är verkligen hur fint som helst :D

2009-11-26 21:39:59 http://entvatankar.blogg.se/
Liza

done!!

2009-11-26 22:06:23 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback