måndag morgon

2009-11-09 | 10:18:18



NU ÄR
helgen över och vardagen är här! Även om man jobbar en hel helg som jag har gjort i helgen så känns det ändå annorlunda när måndagen kommer. Det är inte alls samma stämning bland människor och det är bråttom upp på morgonen. Men men nog om det.

I em kommer min docka hem från dadie men jag jobbar ju som alltid till åtta på måndagar men med lite tur så har hon inte hunnit krypa till kojs förens jag landar hemma. Det är alltid lite speciellt på måndagar efter att E har varit borta, det är mycket att berätta och det kan vara lite svårare att komma till ro (enbart bra för mig eftersom vi hinner mysa och jag hinner själv lägga henne).

Juste! Bilderna kommer härifrån och anledningen till att jag lagt ut dem är att jag köpte just dessa igår. Ni får tycka att jag är ute tidigt men jag var helt enkelt tvungen eftersom ALLA rosa ljusstakar tog slut på ett knäpp förra året. En är till Engla och en är till Novisen.

Ljusstakar rusta 69.-

Kommentarer
Elin - Ett hus till oss

Hihi, så söta ljusstakar. Det är lika bra att passa på att köpa nu ju :)



Hoppas ni får en jättemysig kväll!

Kramar Elin!

2009-11-09 11:09:58 http://etthustilloss.blogg.se/
lolla

ja det är alldeles rätt man måste vara ute i god tid om det är något speciellt man vill ha....de rosa ljusstakarna var jättefina...

ha en fin dag

lolla

2009-11-09 11:32:11 http://lollashus.blogg.se/
Alexandra

Sv. Tack snälla! :) Fast det är Joakim som har gjort den.. :) Jag var bara hantlangare...

Vilka söta ljusstakar!

Kristin

Men vilken söt ljusstake, sån måste jag också kolla in! Kram

2009-11-09 13:32:44 http://lillprinsessan.blogg.se/
Petra

åh en sån där söt i rosa måste jag köpa till Englas barnrum jue:)kram


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback