julen är här..?

2009-11-28 | 20:12:48





JAG VILL verkligen inte påstå att det har infunnit sig någon som helst julkänsla hos mig så här långt. Jag vet inte vad det har med att göra, men det känns som de flesta känner på samma vis. Vi har julmusik på jobbet, glögg har druckits, julklappar börjat inhandlats och min kära dotter leker julafton och jultomte i ett. Var är stämningen? Den kännslan jag vet att jag brukar ha så här års. Jag saknar den och vill finna den igen.

När jag och Engla anlände hem idag efter vår dag på jobbet (bilder kommer!) så såg vi från vägen hur det lös i fönstren och hur mamma tänt ljusstakar, julstjärnor och plockat fram adventsljusstakarna. Åh, kanske att det börjar smyga sig på.. jag hoppas de, Engla är ju hög på julen redan...

Kommentarer
Livet med tre (Maria)

Åhhh vad jag längtat efter att få upp stjärnor i fönstrena.. Då börjar det :-)

Men jag håller med dig.. ingen riktig julkänlsa ännu. Dessutom ska vi fira jul annorlunda i år så jag får se ifall den nånsin kommer.. Kramar!!

2009-11-29 07:57:35 http://livetmedtre.blogspot.com
Carro.

mysiga bilder! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback