girls night

2009-11-27 | 23:59:48




KORT DAG på jobbet och sen off till vår söta kollega Monica för middag och vin. Har varit en ur mysig kväll med gott sällskap, vi skrattade alla åt det faktum att vi såg varandra utan våra randiga tröjor, allihop, på en gång! Det händer inte ofta ska jag säga er! Det bjöds på mumsig fläskfilé och pasta och sedan ostrbricka och godis. Mysigt att träffar vår Lise också som flytt från butik till HK, miss.

Fick tråkiga besked när vi gick från jobbet i eftermiddags.. saker som får det att knyta sig i min mage. Saker som jag inte kan eller vill ta upp här, än. Jag är arg och känner mig smått hjälplös. Vilka idioter det finns, man upphör aldrig att förvånas..

Nu ska jag krypa ner brevid min febriga dotter. Hon har haft feber sen efter dagis och fått två suppar sedan dess. Hon själv proppsar på att hon visst är frisk och visst ska med mig till jobbet imorgon men det återstår ju att se. Ett under behövs nog för den saken skull.

Kommentarer
julia

världen är full av idioter. hoppas allt löser sig, vad det än nu är som har hänt. kramisar

Maja: STYLE & LIFE by LEIA

Hoppas du kan släppa det tråkiga!!! här ramlar tråkigheterna också över en:( Sen håller jag tummarna för att lillsessan är pigg imorn.



Ni får allt ta å komma ut å hälsa på i lilla lilla huset sen.



kram

2009-11-28 01:24:47 http://styleandlifebyleia.se
ina-bina

Ventilera dig i den skyddade bloggen?



Ni ser ut att ha haft en riktig myskväll, för övrigt :)

2009-11-28 01:32:44 http://inabina.blogg.sen
Emme

Oh vad mysigt det låter och gott!

Och det andra som hänt hoppas det ordnar sig.. idioter finns det tyvärr många av.

Hoppas dottern kryar på sig :-)

Ha en fin Lördag och första advent imorgon.



Stor kram

Maria

Jag hoppas att det löser sig för er med de tråkiga beskeden.

Här hemma är det också sjukstuga med feber, snor, hosta & en hes röst.

Hoppas att Engla mår bättre i dag så hon kunde följa med dig.



Ha en fortsatt bra lördag.



Kram Kram

2009-11-28 15:02:37 http://sagafia.blogg.se/
Josefine, Blåeld

Hoppas att febern ger med sig och att det löser sig på jobbet!!



Kramar!!

2009-11-28 17:27:30 http://blaeld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback