Gotland!

2009-05-30 | 12:04:33
Nu är vi äntligen på Gotland! Solen skiner från en klarblå himel, helt underbart! Har just varit ute på en en timmes promenad runt hagar och öppna fält med AK, min kusin. Snart är det dags att svida om till min indian utstyrsel. Klockan ett är det sagt lunch och 5-kamp. Det kommer bli en hejdundrans fest här vill jag lova. Vi är närmar 50 personer som om en timme ha förvandlats till cowboys och indianer. Helt kalas roligt och jag kommer fota som en toka!

Englan min är hos Liza och genom jämna rapporter vet jag att dom har det prima ballerina. Kika in HÄR så får ni säkerligen updates på vad min stumpa har för sig i helgen när mamma är och roar sig på Gotland (haha).






Bilder från vårt pool-häng igår!

(Av förståliga anledningar så kommer jag inte ha tid att svara på kommentarer men kommentera på ni så svarar jag sen, såklart!)

Kommentarer
MM

Gud vad härligt det måste vara med pool... Vill ha!!

2009-06-01 18:09:41 http://littlemissmagic.blogg.se/
Anonym

Nehe! Man kunde inte gå in på Lizas blogg, den har ju lösenord ! :/

2012-10-08 18:24:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback