Lucky 22.

2009-03-18 | 16:15:27




 


Fyllde år för en vecka sen.. Ganska så exakt. Det var en väldigt fin och kalasig dag. Man blir lyckliga av sådana dagar och jag tycker man borde fylla år lite oftare, på hösten också, kanske. Det är så grått då och en födelsedag livar upp!

Det man inser när man fyller år och under andra högtider är hur många personer runt omkring än som man har som faktiskt tycker om en och bryr sig. Det är rätt fantastiskt egentligen, och samtidigt konstigt att man inte oftar uppmärksammar det. Men man är väl inrutad i mönster och ser inte allt fint och bra man faktiskt har utan ibland blir man rent av trött på det. Men jag menar, halå, att få en flaska champagne, god glass och världens godisskål sent på kvällskvisten är inte dåligt det! Det är dom små sakerna, i vardagen, som gör det. Det är dagens sanning.

Idag har jag gjort fina saker med bästa Lina hela dagen. Strosat, shoppat och fikat. Hämtat min docka tidigt och bara almänt myst runt. Men det är inte slut här. Kvällen bjuder på mys med Någon och bio också. Kan man ha det bättre? Nä, trodde inte det heller.

Kommentarer
ina-bina

Denna Någon är...? :P

2009-03-18 18:22:49 http://inabina.blogg.se/
Anonym

Oooh.. fin!!!

2009-03-18 20:35:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback