det blir en dag på stranden.

2009-07-18 | 09:36:49























Igår begav vi oss uppåt öin till en kalas fin strand i Ar. Där är det vit stenstrand och i vattenbrynet är det turkost vatten. Blev dock inget bad för min del men idag kanske jag ska våga mig på ett dopp. Läste mest, mös, solade och kittlade min lilla E. Nu är jag bränd på nosen.Jag låter bilderna tala för sig själva.

Nu ska vi alla svida om för en tur till Mix Ranch här i Stenkyrka, vi ska nämligen spela fotbollsgolf. Yiha! Senare i kväll/natt så ska Alx, Sandra och ALexia fara med båten hem igen, riktigt tråkigt för vi har haft det så himla mysigt.

Kommentarer
Elle

Underbara bilder!

När ni badar uppe på ön, är ni på (omtalade av gotlänningar) 'hemliga' stranden då? ;) Eller ngn mer vanlig?

Förra året var vi på väg till Mix ranch men det blev inte av, får se om det blir av i år kanske :)

Ha så skoj!!

2009-07-18 09:44:46 http://underbaringar.blogspot.com
Elin (Edvinsmamma)

Vilka underbara bilder!

Ni ser verkligen ut att ha det toppenmysigt :)



Kramar

2009-07-18 10:13:38 http://edvinsmamma.blogg.se/
Eva

Hej hej! har precis hittat din blogg! Tycker den verkar kul att läsa :)



Stranden ser helt underbar ut, vilka fina bilder.



MVH Eva

2009-07-18 11:43:14
Miss Juni

Härliga bilder!!

Ar...vart är det?


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback