efter solsken kommer regn.

2009-07-19 | 17:26:32
Det är mulet och ibland kommer det en skur, men det gör inte så mycket. Vi har åkt det blå tåget kring ringmuren, ätit glass, varit på stenugns bageriet och nu sitter jag och laddar in det fyrhundratjugofyra bilderna från igår och idag. Melissa Horn sjunger i bakgrunden och C och Engla är ute och letar efter hennes orm (ett snöre) som heter Liza. Hon kan leka med det i timmar men nu har hon förlagt det. Jag känner mig nöjd med livet, liksom upprymd. Jag ska fila på ett inlägg med sjuttioelva bilder till er men nu ska jag ropa på mina kärlekar och mysa i soffan framför Ariel.


Kommentarer
Liza

Åh stenugns bageriet.. Love it. Haha va underbar hon är en orm.. ett snöre.. vilken fantasi :D



Love love

2009-07-19 17:34:50 http://entvatankar.blogg.se/
Frida

Livet är UNDERBART ( Ibland iaf ;D ) om man spenderar det på Gotland med sina kärlekar.

Pussen<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback