semester planer

2009-01-15 | 21:10:18


bild:google.se



När man ligger som jag gör och inte gör någonting alls, förutom att snyta sig och knapra piller. Då börjar man drömma sig bort. Och OM jag längtar bort! Sist jag var på en riktig solsemester var för nästan precis ett år sen när jag och C var i Egypten. Det var verkligen hur mysigt som helst, sola, bada, dricka drinkar och äta i MASSOR. Det finns dock en avig sida med detta och det är att så fort man stigit på flygplanet hem så har man glömt precis hur det kändes i värmen, hur sanden var mellan tårna och hur jobbigt det faktiskt är att ligga i nästan 30gradig värme och steka. Och man längtar tillbaka. Fy fasiken altså, det goda är kort.

Nu funderar iaf jag och C på 2 resor, en nu till Juni och en efter sommaren i Oktober/November. Tror den första resan blir någonstans i Europa och den andra troligast i Afrika. Vi får se men nu ska det iaf letas!

Dock är det inte att förglömma att jag och Liza försöker få Josse i Nevvan att ta emot oss med öppna armar, då blir det nog en tripp över atlanten i vår också!

Kommentarer
Caroline

åh, ja vill också ut o resa... sitter också ofta o drömmer mig bort. Blir nog barcelona för mig i mars. Men vill ta en resa till sommaren också... gäller bara att övertala sambon...

2009-01-15 21:17:23 http://carromeller.blogg.se/
Petra

Kul du är tillbaka:-)hoppas ni får vara friska nu i dessa influensa tider phuu.

Alexandra

NY är ju inte fel - och inte värmen heller! :) Undebart! Att resa är verkligen det bästa som finns! Ska själv KANSKE iväg till Abu Dhabi över påsk och över jul/nyår blir det Abu Dhabi med vidare färd mot Asien - längtar ihjäl mig! :) Svensk sommar är ingenting mot at resa utomlands - sparar hellre semestern till utlandet! Hoppas du mår bättre idag?! Kramar

2009-01-16 08:45:54 http://alexandraaaa.blogg.se/
Sandra

Såå himla nice med semester! Jag och Alx(+1 :-) ) ska också ut och åka typ i september, då blir det troligtvis kryssning i medelhavet! Häng med!

Puss!

2009-01-16 10:12:09 http://sandris.webblogg.se/
Sandra

Hello!

Jaa, vi e också helt lediga imorgon, kan ni inte komma hit?!! Vore superskoj att träffa er!Hör av dig om ni kan/vill komma, pusspuss!

2009-01-16 14:17:24 http://sandris.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback