obsessed

2009-01-19 | 19:13:43

Nu var första dagen i skolan avklarad. Ingen avancerat överhuvudtaget bara lite förutsättningar för kursen osv. Verkar faktiskt ganska så intressant.

Efter skolan (som slutade vi 10.20) så begav sig jag och Liza in till staden för en fika. Vet inte om de räknas som fika när man hets äter två cheesburgare var med vatten. Vi skämdes över att beställa de men vad gör man inte dagarna före löning? Vi provade i vilket fall som helst skor. Väldigt fina skor också. Så pass fina skor att jag fick panik och smsade Lina i London som fått springa på topshop till mig nu ikväll för att hitta min storlek. "Har dom i min hand!" fick jag sms om och blev lite små pirrig. Ett par till samlingen då. Kommer  nog mer eller mindre bo i dessa i sommar. Dom är hysteriska
 jag vet.



bilder: topshop.com

Kommentarer
ina-bina

Frågan är bara hur man går i dom ;) Kan inte gå i skor som har mer än typ 3 cm klack, haha!

2009-01-19 19:28:20 http://inabina.blogg.se/
Liza

Galna men det är det som är fantastiskt!

Love

2009-01-19 20:42:39 http://entvatankar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback