det skulle ju va dans dans dans

2009-01-23 | 23:03:35
 


Vilken
låång dag det har varit idag. Känns som det var en hel evighet sen jag var i skolan men det var jag faktiskt i morse och fram till lunch. Fick tillbaka mitt PM och blev positivt överaskad över de höga betyget, alltid roligt att man gör något bra. Efter skolan blev det in till stan för lite löne shopping, inte för att lönen har kommit ännu, men ändå! Blev bla två par skor till Engla som jag tänkte fota och slänga upp här imorgon innan jobbet. Ett riktigt kap för mig och tips till er om jag får säga det själv!

Har jobbat i kväll också, därav den långa dagen tror jag. PO.P var det idag (imorgon med) och där var jag inte heller sen att shoppa lite saker till Engla. Det blev bla en ny vind jacka, fleece, mössa och scarf, allt i rosa! Måst tipsa om det också, nu börjar vår kläderna komma in i butiken och om ni är ute efter en vindstoppet (vindfleece) så får ni skynda er på nu, dom går åt!

Nu ska jag sussa med min lilla Engla gris här brevid mig. Måst ladda inför jobb och kalas imorgon. Nova fyller 3 år (idag!!). Ingen dans idag Håkan.

Kärlek.

Kommentarer
SagoElin

Vackra tös.. Ha en fin helg :)

2009-01-23 23:48:49 http://sagoelin.blogg.se/
ina-bina

Men vad fin nyans du har i håret nu! :)



Kändes för övrigt som att Nova föddes nyss. Känns inte alls som att hon redan hunnit bli hela TRE år, på sin höjd ETT :P

2009-01-24 02:13:35 http://inabina.blogg.se/
juliasbullar

gud så fin du är!

2009-01-26 19:42:54 http://juliasbullar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback