den där Nova

2009-01-18 | 22:51:43



bilder: moí


Lördagen var prydd av gulnat hår, mat och gott sällskap. Det först nämnda kunde jag ha varit utan men nu sitter jag här likt en lite gul kyckling, det är bara gilla läget. Vi blev iaf kvar hos systeryster hela dagen och sent in på kvällen. C kom också och vi åt gottis middag med köttfärsbiffar, gorgonzola sås och hasselbackspotatis. Självklart skar jag mig när jag skulle göra potatisen, men det hör väl till. Nova var självklart också med och var mest söt och kikade på film, höll sig lite i bakgrunden vilket idag kan förklaras med den skyhöga feber hon fått.

Imorgon börjar skolan på allvar och jag ser faktiskt lite fram emot det. Är inte helt hundra på att jag kommer vara lika pepp imorgon klockan 06..men men.

Nu ska det krypas i säng här. Har myst hela kvällen med en toook tjock Sandra och en glad Alx.

Pussa

Kommentarer
Josephine

Min lilla älskling! Sötnosen:-)

ja inte undra på att hon var seg å hade glansiga ögon.... Fy för feber!

Puss

2009-01-19 19:06:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback