Sicko

2009-02-24 | 21:45:31


     
My lovely shoes


Jag ligger för tillfället i sängen med en utslagen Engla brevid mig som somnade för ungefär 28 sekunder sen. Pang med nappflaskan i munne, haha. Det är ingen höjdare att somna mitt på dagen (både jag och Engla) och sen försöka få fröken att somna i tid på kvällen. Själv så är jag helt slut, skulle kunna ha somnat vid middagstid men med lite ipren så är man fit fore fight, typ. Har ju tillochmed hunnit med bullbak och plugg.

Planen imorgon är skola och tenta på det. Men jag känner mig väldigt osäker på både mitt och Englas tillstånd. E har klagat över öron ont och har somsagt inte somnat förens nu och jag är allmänt hängig och förkyld. När är det slut på alla sjukdomar, samtidigt som värmen och våren kommer? Aldrig med andra ord.

Night people.

Kommentarer
TantE

Naw. Stackars söta små! :( Krya på Er!! Massa kramar från mig och Sannisen!

2009-02-24 23:02:11 http://www.hondjur.wordpress.com
a-k

jodå, vännen! snart e det vår och då e det slut på sjukdommarna för iår! :-)

hoppas ni blir bättre snart.. Var kläderna bra? kram

2009-02-25 08:42:47
emily

a-k: Hehe jaa de får vi hoppas! Har precis pratat med läkaren och hon tyckte att vi skulle avvakta för E har inte alls ont idag..

Ska hämta kläderna idag, hann aldrig igår (eller kanske att jag var för lat, hehe) Era då??



Kram

2009-02-25 08:52:10 http://emslo.blogg.se/
shoebox

Åh, så underbara! Lessnar du så vet du vem du ska kontakta :)



Om du vill att västen ska sitta lite löst så blir den nog perfekt på dig! Jag ville ha den löst, men det var den inte alls på mig. Skulle nog behöva en L och jag är normalt en S...

2009-02-25 19:45:41 http://myshoebox.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback