pannkaka, pannkaka ge mig mer pannkaka!

2009-02-24 | 15:42:53

Fröken med löken och jag har, som jag skrev i inlägget innan, bara tagit det lungt idag. Jag har nyst en sisådär trehundrsjuttioelva gånger och en gång så att kameran ramlade ner från bordet. Hm. Vi har iaf gjort pannkakor och kalasat på dessa sen har vi sovit en sväng och kikat på råttatouille. Bra film det där, till och med jag blir helt inne i den. Haha!

Nu ska jag plocka iordning på vårat rum och sen ska vi bada. Måste på något vänster ta mig ner till centrum också eftersom meandi kläderna har kommit, spännande!

Har för övrigt traskat omkring i mina nya topshop skor idag (ja, inne) och OM jag är kär. Har fotat dem lite bättre nu och ska lägga upp sen. Finns liksom inte ord nog att beskriva.

Pussa.

Kommentarer
Ebba

Jaa, jag har fotat. Ska ladda upp idag eller i morgon. :D Jag solade också hela dagarna.

2009-02-24 15:48:44 http://eeebbbaaa.blogg.se/
Caroline

åh, pannkakor...det bäst som finns nästan. Å jag som är hungrig. Attans...

2009-02-24 16:05:01 http://carromeller.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback