Fredag.

2009-02-06 | 09:56:29
Oj vilket snö väder vi har idag! Kanske är det av den anledningen som jag och Engla tillsist valde att stanna hemma idag, eller kanske att Engla vaknade omänskligt tidigt och gav mig en rak höger och en ordentlig utskällning? Vem vet.

Lillan verkar ha haft världens dröm om att jag tog hennes sugrör ur hennes glas och sa att hon inte fick ha det eller något liknanade. Det verkade så eftersom hon fullkomligen skrek "mamma, ge mig sugröret!!! Du får inte ta det av mig! G E  M I G  D E T!!!" hm. Kanske inte det mest harmoniska sett att vakna på.

Nu ska vi göra oss klara för någon timme i pulkbacken. Vi får dock se om snön stannar kvar, har hört rykten om att det är ganska varmt ute och att snön kommer töa bort vilken sekund som helst. Skynda skynda!


Kommentarer
Syster J

fy! Tur att jag bara ser en husvägg här på kontoret vid stureplan... Hoppas på solsken i helgen :-D

:-p Puss

2009-02-06 10:40:53
RANA

Och NU ser jag en kommentar som du skrev hos mig för en massa dar sen. Tack för medmänsklig värme... Och så hoppade jag hit. Guuuud vilken tjusig blogg du har. Gillar titeln. Och dina foton är äckligt bra. :-D



Du... en mer harmonisk start på dagen kunde man önska, ja tack.



Kram, främling! Hoppas helgen blir fin.



/Rana

SagoElin

Naaw. Haha. Lilla snuttan. Jag förmodar att det är roligare för oss som läser än dig som faktiskt behövde vakna till det ;)

Vad skall ni hitta på i helgen söta? Är snön kvar? Jag och Sanna vill komma och leka! Vi saknar snön! :)

puss

2009-02-06 19:09:35 http://sagoelin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback