tvåfören

2009-12-12 | 16:45:19


IGÅR NÄR vi var inne i 'stan', Visby. Skulle egentligen inte alls kalla det stan, ens med citattecken, dött är det där vinter tid. Det är en otroligt skillnad från sommaren när Visby blommar och varenda kotte från fastlandet har tagit sig över vattnet på ett eller annat sett, kanske oftast för att festa eller fira semester, men iaf befinna sig på öin och i 'storstaden' Det är ändå en viss charm med Visby vintertid, det döda, lugna och det stilla. Det är något visst med det som  får mig att trivas.

Nä, det var inte alls det jag skulle komma fram till genom att börja inlägget med att säga att vi var där igår. Saken var den att jag och Engla kilade in på hm när dadie gjorde systemet (mm martini till moi). Vi skulle egentligen bara kika men vi hittade strumpbyxor med erbjudandet ta två betala för en = kap! Somsagt så äter vi nästan strumpbyxor  här hemma och jag har inte hittat någon som har strumpbyxor med livslängd längre än en tvätt så nu håller jag tummarna att hm ska suprise mi och vara grymma! :) har ärligttalat aldrig testat deras åt Engla..

Nu lyssnar vi på Peter Cetera, barnen fixar med (det andra?tredje?) pepparkakshuset för i år (!), fisksoppan är på sjudning. Mmm!

strumpbyxor ca: 79.-/st (fyra för 159.-)

Kommentarer
FELICIA

åh tack så jätte mycket :)

herregud hur fina bilder i haeder som helst!

2009-12-12 17:34:20 http://felliciiaa.blogg.se/
Bloggen om Fröken Mandelström

Det var fina strumpbyxor du hittat.

Jag har faktiskt aldrig varit i Visby eller ens i närheten men skulle gärna vilja åka dit (sommartid) =)



Det var en trevlig kväll igår! Jag bor i Luleå. =)

2009-12-12 17:44:50 http://mandelstrom.webblogg.se/
ina-bina

Latmask, klart du måste anta utmaningen ;)



Söta strumpisar förresten, jag gillar de prickiga :D

2009-12-12 19:35:47 http://inabina.blogg.se/
Nathalie

Sv: Japp, det gör jag :) La precis till dig

2009-12-12 20:54:08 http://nalohe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback