tisdag

2009-12-29 | 09:57:30
måndag ledig! mys på stan.
tisdag jobba 12-20.15, engla gästspelar på dagis några timmar
onsdag jobba 12-20.15, engla ska till sin dadie, storhandla inför nyår!
torsdag wawawiiwa! NYÅR! Partaj hos Jeannine och F, obs! jobbar 9.45-15
fredag sova?

HAR SOVIT riktigt gott i natt trots en massa tankar och en smått värkande arm. Jag känner faktiskt inte ett shit av den där sprutan i övrigt, som alla pratar om att 'man får feber av' ' man kallsvettas' blablabla! Engla har även hon sovit som en prinsessa i natt och vaknade inte förens halv tio, tss.

Jag ska erkänna att jag var uppe en gång i natt och höll på Englas mage. Jag fick en så konstig känsla, panik liksom, jag var tvungen  att se att hon levde. Jag vet att jag ofta gjorde så när Engla var spädbarn, men nu?

Ska jobba idag och Engla ska till dagis några timmar, fy sjutton vad hon längtar! "Jag ska visa mitt fina plåster mamma!", offcours.



Btw. Vad hände med er alla? Igår var det STÖRT mycket folk här inne och kikade men inte sjutton kommenterar ni och JA jag vet att jag inte varit en höjdare på ämnet den sista tiden, men  för sjutton! Kommentera, vill veta vilka ni sötnosar är! :)

Kommentarer
Filippa

Vart jobbar du? :)

2009-12-29 11:27:07 http://fillies.blogg.se/
anna

hehehe HEJ

2009-12-29 11:58:37
Nathalie

Det var ju skönt att ni slapp sjukdom. Det är väldigt vanligt att man blir sjuk efter just svinisvacction. Jag blev tyvärr det, och fick kanon ont i armen. Men inget allvarligt som tur är :)

God fortsättning.

2009-12-29 12:12:00 http://nathaliesmode.blogg.se/
juliasbullar.blogg.se

jag vill iaf läsa meeeer ur bebisboken, känner jag :D

du har inte tänkt på att ha en till skrutt? :)

2009-12-29 17:39:05 http://juliasbullar.blogg.se/
marie

Jag läser fortfarande :)

2009-12-29 18:04:22 http://smakottar.blogg.se/
Mlee

Hallå i stugan... kände mig lite träffad å ger mig genast till känna ^^Emelie heter jag, är en lång historia men sist men inte minst så snubblade jag över din sida och "fastnade" Sen att man kommer från samma plats (är själv sollentuna/viby) å har "gemensamma" människor gör ju saken bara roligare. Din kompis Lina var tillsammans med min lillebror Danijel för några år sen =) Världen e dock liten S Any who...Thats me ^^Hoppas ni klarar er undran bra efter bivärkningarna från sprutan, Själv så vart jag j*kligt öm i armen ett bra tag, men de funkade! ha det bäst å ceep up the good work!



//Emelie

2009-12-29 18:50:19 http://mlee-mlee.blogspot.com
Johanna & Angelina

Jag e inne o läser din fina blogg varje dag med e lite dålig på det där med kommentarer :) hoppas ni mår bra. Ni e så söta! Kramar från mig och Angelina

2009-12-29 22:56:06
Livet med tre, Maria

Jag är fortfarande här och läser varje dag.. har dock varit lite kass på att kommentera då man bara liksom "sprungit" in på datan lite då och då.. typ mellan middan och fikat, mellan mormor och svärmor.. ja du vet.

Skönt att ni slapp biverkningar, jag och lillskrutt og för en vecka sen och jag klarade mig med lite öm arm medans lilleman blev dålig i feber :-(



Massa kramar!!!

2009-12-29 23:30:21 http://livetmedtre.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback