night time

2009-12-29 | 23:58:54
ENGLA LIGGER och snarkar i sin säng iklädd sitt nya nattlinne (se bilder), jag har just kikat GG och sitter nu och trycker i mig start och vaniljyoghurt. Jag har börjat bli sådär natta hungrig igen, jag var det för en tid sen. Jag gillar det inte men samtidigt finns det inget värre än att somna hungrig.

Det har varit en riktigt lugn dag idag på jobbet och jag har hunnit med lite små pyssel och städning, alltid skönt att hinna städa upp efter den onekligen stötvisa mellandags-ruschen :) Det var mysigt att komma tillbaka till jobbet, blandannat för att jag fick en flaska champagne kanske? Jag ska jobba på nyår och då får man tydligen en prisent, grattis till mig!

Engla var somsagt på dagis några timmar idag. Jag tror det gjorde susen för henne att komma iväg lite ifrån mig och leka med sina kompisar. Dock så var de inte mer än 7 kiddos på dagis idag men jag inbillar mig att det måste vara mysigt att ha tre fröknar lite 'för sig själv'? Det verkade iaf så på Engla som hade tusen och en sak att berätta om dagen :)

Imorgon åker sessan till sin  pappa och jag packar min lilla (lär bli en stor då nyårs outfitsARNA ska packas) väska och åker till C. Nu ska jag fortsätta att lysnna på pengabrorsan en stund och sen blir det godnatt från oss.


 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback