ledighet!

2009-12-22 | 23:32:46



NU HAR
jag precis hoppat i pyjamasen och krupit  upp i sängen. Detta är ungefär den enda (bortsett från 10 min lunch och 10 min middag) gången jag suttit idag. Mina fötter bokstavligen värker av allt spring det senaste dagarna och det ska sitta fin fint med lite ledighet nu!

Jag jobbade över idag liksom jag gjort i helgen också, så mycket har vi haft att göra. Jag måste säga att jag fullkomligen älskar när det är mycket att göra på jobbet, så som det varit nu. Att få springa runt och ha hundrafemtio bollar i luften är något av det bästa, även om jag ibland kan suga på att avsluta något påbörjat *host*.  Nog om jobbet - jag är ju banne mig ledig nu!

Engla är också ledig imorgon och är så till efter nyår någotn gång, minns ej när jag skrev att hon skulle tbx faktiskt. Antagligen efter att hon varit hos sin pappa över nyår. Imorgon har vi iaf planerat att åka in till stan jag och lillan min. Vi ska kika på NK julskyltning (jag har sett den femtioelva gånger) julhandla det sista TRE julklapparna och fika. Jag har längtat efter NK smörbullar något enormt sen jag och Liza var där sist.

Som ni ser så har jag lyckats med att slå in några av det konstigt många julklapparna som handlats. Detta mest för att Engla börjat bli lite för intresserad av mina gömmor med påsar. Hm. Nu är iaf allt hennes inpackat och gömt på ett nytt stället bakom klädstången, ssscch! Don't tell!

Kommentarer
ina-bina

Skönt med lite ledighet, äntligen! :)

2009-12-23 00:09:01 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback