det där med julklappar

2009-12-15 | 16:18:02


 

MAN KAN minst sagt säga att jag och Liza har gjort stan idag. Det där med julklappar är banne mig inte lätt ska jag säga er, om ni inte redan visste det vill säga. Jag tycker att det är en halv omöjlighet att köpa till vissa. Jag har iaf kunna bocka av ett par namn på min lista och antalet kvar börjar minska, tack gode gud för det!

 

Nu ska jag slänga ihop lite lövbiff med färskost och klyftpotatis. Sen ska jag och snosa på bebis!!

Visst är det vackert på NK nu?


Kommentarer
Rövarmamman♥

O ja så vackert:)!kramkram

2009-12-15 16:27:04 http://roxenmo.se
Carro.

så himla fint där är! =)

ina-bina

Usch, jag avundas dig inte att vara ute så sent med att handla julklappar. Själv har jag alla mina färdiga (började redan i oktober :P)



Och om det inte är svårt att hitta till alla, så är det i alla fall DYRT! :/

2009-12-16 01:25:55 http://inabina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback