bebisboken - lycka!

2009-12-16 | 21:35:18

börja läs här.


16 januari 2005

Idag fick lillan vara med på en plåtning för toni and guy. Jag fick dra in magen när stylisten skulle klä mig. Ingen märkte något. Jag var iof väldigt trött eftersom vi var på bröllop kvällen innan, Jens och Anna-Karins. Som tur var fick jag ha en ’stor’ klänning på mig, dock kort. Så magen fick vara fri :)

 

31januari 2005 V. 15+3

Lycka!!

Jag är så otroligt glad. Jag ska bli mamma! Jag ska få en bebis! Jag längtar redan ihjäl mig och det har bara gått 4 månader. Jag är dock väldigt orolig att någonting ska vara fel och att jag inte får min lilla. Jag vill så gärna kunna slappna av och bara njuta men det är så svårt när jag har missfall på järnan. Jag längtar efter dig grodden!

 

Magen masserar jag med mamma massagekräm nästan varje kväll. Att känna hur tjock jag blivit är faktiskt underbart! Jag vill att magen ska växa fortare och att dagarna ska rinna iväg så jag får se min lilla på mitt bröst.

 

Jag drömmer om min bebis nästan varje kväll/natt. Jag kommer längta ihjäl mig!

 

 


 

 

innan ni kommenterar att 'åh är du gravid', så börja läs här! och för er information så är det inte 2005.


Kommentarer
Michaela

Hehe! Hur gammal är din dotter.

Mysig blogg!

2009-12-16 21:57:43 http://haidenaavas.blogg.se/
Madde

Tack så mycket :D kanske ska lägga ut mer bilder xD

2009-12-16 22:10:37 http://madeleineamelia.blogg.se/
mathilda

muahaha, finns det alltså folk som på allvar tror att detta är NU? och att året är 2005? Undrar om man läser annat än typ rubriken då? haha.



jag tycker iaf att det är skitkul att få ta del av dina i-väntan-på-engla-tankar. kul att du delar!

2009-12-16 22:46:50 http://enannandelavstockholm.se
Elinor - Mamma till Liam & Tigra-

snickers det lät gott de.!



Vad KUL att få följa med och att läsa från när du väntade Engla :)



Godnatt!

2009-12-16 22:56:39 http://ronile.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback