we ♥ ränder.

2009-08-20 | 23:13:39
 







ÅH, HAR haft en toppen mysig kväll hemma hos min arbetskollega Lise ikväll. Vi har ätit tacos, gluttat på kommande kollektion för polarn, druckit vin och snackat skit. En sjukt mysig kväll som kunde ha spårat om vi tillät men en annan ska ju upp och öppna butik imorgon, hua! Men hörrni ni polarn o. pyret fantaster kan jag lova att ni inte kommer bli besvikna i höst/vinter. Jag LÄNGTAR efter kommande kläder! Jag blir pank i höst..

Engla sussade gott nu när jag landade hemma och mormor återberättade om en mysig, glad och tillmötesgående kväll med lilla prinsessa. Underbart! Det är så härligt när Engla är på gott humör för då är hon verkligen den underbaraste, sen kan hon få för sig det ena och det andra och bli en finne i rumpan. Men ack så älskar jag henne lika mycket alltid!

Kommentarer
juliasbullar.blogg.se

åh mysigt! :D

2009-08-21 00:44:02 http://juliasbullar.blogg.se/
vintageretroprinsessa

så fina ni var i randiga halsduken :)

Ha en toppen helg massa kramar

2009-08-22 18:58:23 http://bambii.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback