vardag på intåg.

2009-08-09 | 19:23:14


DAGEN HAR GÅTT
 i solningens och badningens tecken för Engla. Nova har varit här och lekt och så även min kusin och hennes son Lukas. Tråkigt nog så hade de begett sig när jag landade hemma efter jobbet. Jag försökte lapa lite sol innan den till sist sjönk ner bakom träden, ingen direkt bränna att skryta med måste jag dock erkänna.

Ikväll har jag försökt lägga Engla i tid. Jag bäddade just ner henne med en välling i händerna och Bullerbyn i öronen. Imorgon är det dagis som gäller igen så det är bara att försöka komma in i gamla vardagsrutiner vilket innebär läggning mellan 19-20 och upp vid 7. Dock så kör vi en mjukstart eftersom jag inte börjar förens 13 imorgon så kan vi iaf sova ut lite.

klänning medandi

Kommentarer
Amanda

Skönt att få sova ut imorgon iaf. Här är det regn på ingång. Mörka moln bullar upp sig och det har även börjat blåsa rejält.

Hoppas nu inte det fina vädret försvinner... :o/



Kram på er

2009-08-09 20:20:34 http://creyla.blogg.se/
Frida

Underbara Engla!!!

Hoppas att smygstarten på vardagen börjar bra...

Kramar<3

malin

hej! vad jag har förstått på din blogg, bor du fortfarande hemma? hade du inte velat flytta?

2009-08-10 07:13:56 http://glamourdrama.blogg.se/
Malin, mamma till Alice & Lowe

Hon är så otroligt fin!

2009-08-10 11:40:56 http://alicesmamma.blogg.se/
Petra

Hon e så söt:)såg prinsessan i nya mama fin som alltid:)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback