tisdagen den grå

2009-08-04 | 21:42:23


jag saknar dig så.

Vilken respons på föregående inlägg! Men det är ändå drygt 150 personer som inte lämnat avtryck, hm. Vissa av er vet jag om och kan förstå att ni inte vågar kommentera men ni andra; skriva en kommentar på föregående inlägg!

HAR VARIT en tuff dag idag. Tårar har spillts, arga ord har haglat och lilla jag har suttit med magont. Vissa människor är makalösa. Jag förstår inte när folk hej vilt börjar anklaga en för saker och påstå saker som denne inte har med att göra eller vet någonting om. Suck. Ska försöka släppa det men det hänger fortfarande tungt över mig.

Skulle ju ha myst runt i stan ikväll med min L men min ork räcker inte så långt. Jag är tömd på alla krafter och känner mig raktigenom trött. Därför blev det bäst med en lugn kväll och satsa på kalasheter på Torsdag så jag tiggt till mig en ledig dag (på 19 dagar!).

Ska visa er ett rea fynd jag gjort tidigare i veckan, så ni får något skoj idag iaf, wait for it!


Kommentarer
Johanna UNG 2BARNSMAMMA

Men vännen då.. Jag vet att det är lätt att säga men låt dom inte tömma dig på energi. Det är inte värt det, dock reagerar jag likadant i sådana situationer. Jag hoppas det blir bättre snart och att du återfå din energi.



Massa kramar

Jag tänker på dig.

2009-08-04 23:24:33 http://johannajois.blogg.se/
carolina

var det på jobbet det blev strul? jag tycker också sånt är jättejobbigt, man måste ju alltid vara tillmötesgående mot kunden. men jag gråter alltid när jag gått därifrån ändå :P hoppas det känns bättre idag! :)

2009-08-05 18:00:27 http://acarolinas.blogg.se/
evelina

hoppas allt blir bättre, jobbigt att behöva gråta över saker. Kramar :)

2009-08-06 21:49:16 http://pumms.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback