balettdance girl

2009-08-29 | 08:51:07






NU SAMARBETAR
äntligen min mobil med min dator och jag fick in bilderna från i Torsdags då Engla var på sin första danslektion. Tanken var att vi skulle pröva om det gick  bra för Engla att vara med det lite större barnen eftersom det bara är torsdagar vi kan. Engla var blyg under dansen och hade lite svårt att hänga med, vilket är väldigt  förståeligt eftersom dessa barn gått på dans tidigare. Detta är ju enbart en sak som ska vara rolig och inte ligga någon prestation i så vi får söka oss efter någon annan aktivitet på torsdagar eller kanske rent av dans någonannanstans? Engla sa själv efter att hon "tyckte det var svårt.." Men nu har vi iaf testat! Men vi söker oss vidare..

(bilder från mobilkamera)


Kommentarer
Frida

Söt är hon iaf även om det var lite svårt;D

Hoppas att du får en underbar lördag vännen.

Kramar<3

jasse

Sötnosen!

2009-08-29 11:04:44 http://jassenilsson.blogg.se/
Amanda

Vilken otroligt söt liten danstjej. ^^

2009-08-29 13:34:42 http://creyla.blogg.se/
nina moster

Låter bra att hitta ngt annat.Engla har mkt i sig som hon behöver få ut på ngt sätt..Mina kära 2 kram fr moster inte gammelmoster men vad ska ni kalla mej...?????ge gärna ett förslag....

2009-08-30 00:22:28
Mia

Hoppas ni hittar något på vardagar som passar.

Bor E:s pappa långt bort? Eller de kanske inte vill binda upp sig på helgerna?

Kram

2009-08-30 20:15:32 http://sofielskar.blogspot.com/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback