fredag.

2009-08-14 | 08:37:53


HÄR ÄR DET tungt att komma ur sängen kan jag lova. Jag ligger nu med datorn i knät och Engla sitter med tusen leksaker, klistermärken och böcker runt mig och fixar. Vi ska egentligen bara slänga ihop Englas saker lite fort efersom hon ska vara hos Lina idag. Dagis har planeringsdag och jag måste jobba. Det blir att packa stora prinsess väskan och åka över för frukost hos Lina och sen blir det för mig att strosa till jobbet.

Det är verkligen bra med ledighet, inte bara under själva ledigheten utan sedan när man ska tillbaka till jobbet så har man en annan motivation och glädje i det som man efter 18 dagar lätt tappar. Nu är jag på banan och ser framemot alla glada kunder och fixande.

Nattlinne H&M (strl 122/128) 129.-

Kommentarer
Frida

Hon är så fin Engla stumpan!

ha en fantastisk dag på jobbet gumman & hoppas att du säljer mASSOR;D

Kramar<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback