tisdagen

2009-04-28 | 22:55:35



Herre min get vad trött jag är. Känner mig helt matt i huvudet och totalt orkeslös. La mina sista krafter på inventeringen ikväll bara för att vi skulle slippa stå där halva natten. Blev en kort men intensiv kväll med andra ord.

Blev super glad idag när det kom in en tjej på jobbet som berättade att hon läste min blogg, fy sjutton vad man uppskattar sådant! Mer feedback tack, haha. Blev riktigt uppmuntrad i den annars rätt så slätstrukna och gråa dagen, super tack för det!

Imorgon blir ännu en intensiv dag. Ska jobba i Gallerian nämligen, hoppa in lite extra. Direkt efter det är det personalmöte i Stinsen och jag kommer känna mig mest som en jag-vet-inte-vad som slängs hit och dit, men det är engångsföreteelser, man får se det för vad det är.

Engla min sussar som en liten gris i sin säng. Mammas stora kärlek! Nu ska jag skänka min vän Lina, på andra sidan Atalnaten, många varma tankar, kramar och pussar. Saknar henne och det gör ont att det gör ont.

Kommentarer
carolina

åh, sånt där med blogen värmer verkligen =) vad arbetar du med? har gissat men jag tror inte att jag gissar rätt... )

2009-04-29 22:44:43 http://acarolinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback