Sjukdomar, nej tack.

2009-04-08 | 11:38:03

Har pratat med C precis och fy sjutton var dålig han är! Riktigt riktigt risig men halsont, feber och svettningar. Han skulle ha kommit hit ikväll men nu blir det dunder kurering för hans del. Själv blir jag med Engla, hon åker inte till M förens imorgon. Det skulle bakas och grejer hos dem ikväll så det var lättare att hon var kvar hos mig en dag extra. Då kanske vi hinner göra de sista påskpysslet som blev över från igår också. Engla tjatade om det imorse.

Det värsta när ens fina är sjuk är att man inget kan göra. Jag vill åka och "ta hand om" men då blir säkert jag sjuk och sen han igen och igen. Bara onödigt att ta risken. Bättre att vi båda är frisk i helgen så vi kan mysa och fira påsk! Saknar iaf.


 
En miljon års gamla bilder.


Kommentarer
Anonym

Det bidde bara så ;D, jag hade inte fått tillbaks mensen efter Engla & helammade. Men så går det om inte man är försiktig haha !

Hursomhelst var du fin i headern.

Har du Engla varannan vecka eller missförstod jag inlägget??

Söta bilder på dig & C även om om var miljders år...

Kram<3

2009-04-08 12:01:24
Anonym

Ibland blir det "bara", o det var väl tur att det blev så annars hade du inte haft din söting.

Förstår att du tycker det är mysigt, skulle tycka det var superjobbigt att "släppa ifrån" mig min ahjärtan om så bara för en helg.

Men that´s me kontrollfreaket haha!

Min man spelar hockey så jag är i praktiken "ensamstående" med barnen under hans hockeysäsong. Det gör att jag varit med dom nästan jämt & därför blir jag lite kontrollig....

Må så Gott!

Kram<3

2009-04-08 12:09:28
Frida

Det går ju en massa ruggiga förkylningar nu, jobbigt! Hoppas att han kryar på sig i alla fall!

Haha, nu blir jag ju nästan lite sugen på de där thightsen, för som sagt, snygga är de, bara det inte blir kassler-effekt fram på låren, då dör jag ;-)

2009-04-08 12:35:31 http://thewicked0ne.blogg.se/
ღ Fernandez Isabell Amandaღ

Ååå öåter ju supergott !!!:D

Och tack ! Det var väldigt snällt sagt!

2009-04-08 16:43:00 http://amandafernandez.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback