dessa dagar

2009-04-18 | 18:47:47
Har inte haft tid att slå mig ner vid en dator förens nu. Har varit mycket på jobbet med trasiga ledningar, fel leveranser you name it! Men nu har jag kommit hem för någon timme sen och Engla sitter och kikar på nalle puh. Hon har gjort ungefär femtioelva armband idag hos Liza (som har passat henne då ja jobbade) alla ska få ett, Vega, Pappa, Freja, Jag, Nanni(hennes smeknamn på min låssas pappa), C, mormor.. jaa ni förstår. En omtänksam liten tös är vad hon är!

Kvällen blir lugn. E blev lite hängig nu på eftermiddags kvisten så det blir att kurera med godis och kinder ägg! Haha. För mig blir det en martini framför barntv. I like.

 


Ny klänningar har dockan på sig idag. Självklart från jobbet, Polarn o. pyret. Kom in i fredags och finns även i en vit/turkos variant. Super fin och perfekt mys men ändå fin outfit. Klänningen kostar 195:- och finns inte ännu på hemsidan men dyker säkerligen snart upp!

xxx.

Kommentarer
ina-bina

Ser inte riktigt motivet, är det bär? löv? Men den var hur söt som helst, i alla fall :D

2009-04-18 20:10:10 http://inabina.blogg.se/
carolina

hon är så vacker, din lilla dotter =)

2009-04-20 19:42:38 http://acarolinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback