vardag

2008-09-17 | 21:17:14

Har filat på ett jätte inlägg med bilder från i sommras. Hämtade nämligen alla bilder förra veckan när vi sov hos far min. Men ja, på något vis så försvann allt jag gjort och jag blev verkligen så osugen på att blogga efter det. Helt hemskt. Men men, jag ska ta mig i kragen nu. Verkligen.

Imorse försov vi oss. Engla vaknade vid 8.10 med lite knorrande ljud och ville promt ligga i min säng. Fick tillochmed en utskällning när jag tände lampan. Trots denna försening så hann vi med alla morgonmoment och jag satt på 8.57 tåget. Dock fick jag en lite chock när jag sprang in på dagisgården och inte en unge var ute. Nej. Fotografering idag. Jag gick snabbt igenom i huvudet vad Engla hade på sig dagen till ära. Pust, jag hade hunnit med klänning och tillochmed en siden rosett i håret. Söt unge.

Vi hade redovisning i skolan idag och jag vet inte riktigt hur det gick, jag pratade mest på och hoppades att det som kom ut lät vettigt. Liza gjorde likaså och vi fick iaf ett "ni är på god väg". Hur man nu ska tolka det..

Imorgon ska jag fixa håret. Färgning och lite slipning på klippningen, dock inget drastiskt som sist. Orkar inte med fler tårar över hår. Har haft min beskärda del tycker jag.

Två bilder från gårdagen. (snodda från Liza)



Vackra Pling, även då med rosett.


 


Liza med vackra skorna. (jag kunde inte hålla mig utan är även jag en lycklig ägare till ett par av dessa). Topshop ca1300:-


Dags att sova nu. Måste åka 06.39 för att hinna till Sasson imorgon.

Love!


Kommentarer
Sandra

Hello!! Hur är det med dig? Vi måste ses snart, var alldeles för länge sen! Tindra har fått valpar nu, 3 stycken som ligger här bakom mig och snuttar, så söta!! Hoppas allt är bra, och att håret blev fint:-) Puss!

2008-09-20 13:05:17 http://sandris.webblogg.se/
Martina

Känn dig uttittad

Kika in på min blogg, du är utvald!

2008-09-24 15:13:53 http://martyshome.blogg.se/
anna

inte för att jag känner dig jag älskar din blogg så snälla fortsätt skriv så man får se vad ni gör på dagarna hejdå från anna

2008-09-30 16:44:33
Martina

vart har du tagit vägen emily?? saknar dina inlägg





minimystävlig på min blogg, kolla in vet ja!

ha en fin helg,



Mvh Martyshome

2008-10-04 01:10:21 http://martyshome.blogg.se/
nina

var är du Emilie? Kom igen!

2008-10-04 11:17:07
anna

inte för att jag känner dig men vart är du, jag saknar dina inlägg, jag sitter jämt med ett stort leende på läpparna när jag läser:)

kram anna

2008-10-05 16:22:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback