90bullar & ettparskor

2008-09-08 | 21:35:27
Igår bakades det bullar så det stod härliga till! Jag, Engla och Fanny bestämde oss för en dubbel sats. Dum som jag är tänkte jag att utbakning och hela fadderullan skulle ta ca 1.5 timmar och processen skulle ske smärtfritt. 90 bullar senare och jag var helt slut, skitig och hade ont i magen. Jag och Engla är lite små tokiga i just bulldegen och det är inte det allra bästa när det börjar jäsa i magen kan jag lova.




Idag har varit en lång dag. Vi gick 10-17 i skolan, och det är hyffsat mycket när det är enbart föreläsning. Dock då tycker jag att kursen, Logistik, verkar intressant och vettig, det gör det iaf lite lättare.

Efter skolan fullkomligen sprang jag till Zara på drottninggatan där de tidigare bara haft en 37a, i skorna jag vill ha. Och tror ni inte att, likt en uppenbarelse, de bara står där. Helt perfekt satt de på foten och det fick följa med hem. Måste bara tillbaka med 38:orna jag nöd köpte i Lördags.

Imorgon ska Engla för sörsta gången med en kompis hem efter dagis. Selma heter hon och jag tror Engla kommer bli överlycklig när jag berättar det imorgonbitti. Jag och Selmas mamma bestämde det efter föräldrarmötet idag, hon hämtar tidigt då hon har en lite Birk under året och eftersom jag slutar 16 tyckte vi det passade perfekt. Måste säga att Englas dagis är helt fantastiskt också, det settet dom jobbar med barnen är beundransvärt.

Pussa.

PS. A-K jag tänker på Dig..

Kommentarer
Mattias

Föräldramöte? vad,när,hur? :S

2008-09-09 22:52:10
Tezz

Sv: De kom i fredags men har inte hunnit hämta ut dem än så gissa vad som är det första jag ska göra imorrn :)



Oj vad bullar ni hade gjort! Det såg riktigt gott ut.

2008-09-14 19:10:50 http://blogg.gd.se/tezzinthecity

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback