en dag som denna

2008-10-30 | 19:14:51
Oj vilken dag! Det värker i mina fötter, var inget smart drag att sätta på sig klackar när man skulle springa som vi gjort idag.

Engla var fantastisk på plåtningen eller "graferingen" som hon kallar den. Hon skulle ligga i en säng och låssas sov med 5 vilt främande människor. Hon låg där med dockan under armen i blommig natt skjorta, grymt. Mamma fick ligga brevid förståss.

Efter så åkte vi in till stan, gick in till Liza som jobbade på Hamnis och lämnade vagnen och alla saker. Hade lovat Engla ett besök på BR och en lite present. Det är inte ofta vi tar oss till en leksaksaffär och självklart skulle vi pricka in dagen då ALLA (jävla) ungar har höstlov och har bestämt sig för att befinna sig på just detta BR vid just den tiden. Hysteriskt med andra ord. Men men, Engla fick med sig en massa pill pill saker och en docka att klä, hon var lycklig. Sen fika på jobbet och snabba ryck till systemet. Äntligen hemma!



Ni vet väl alla vad som händer ikväll? Håkan. HÅKAN! 19.30, kan det blir bättre? Jag, Liza och en flaska vin ska mötas vid innan.

Hej

(inlägget postades aldrig igår vid 17 tiden då det skrevs)

Kommentarer
MamaBlue

gokväll vill bara slänga in ett tips när jag ändå är här och läser ;)



Nu på tisdag fyller bloggen min 1 år. De firar jag med 2 tävlingar/utlottningar.



De ena paketet kommer vara inriktat för de små kidsen(givet kan vem som helst ta hem det men själva "grejen" är för de mindre. Och passa till både guys and dolls!



De andra paketet är för dem som har svårt att hålla tiden, eller bara gillar färg i vardagen.



Sovgott MamaBlue

2008-10-30 22:50:25 http://martyshome.blogg.se/
Anonym

Hejhopp! Hoppas du haft en trevlig kväll! :)

2008-10-30 22:55:46 http://emmiealina.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback