En av dessa dagar

2008-11-13 | 22:49:52
Världens segaste dag borde den här dagen bli utnämnd till. Gick upp vid 8, lämnade Engla, sov, sov, åt, tittade på tv, Engla hem, badade, åt, sms shoppade, internet shoppade. Ungefär så rolig har min dag varit. Känner mig dock bättre ikväll, mer utvilad dock väldigt mycket rödare under näsan, hm.

Liza har sprungit runt på forever21, Victoria's Secret, Sephora och American Apparel idag. Har haft en hel drös med beställningar från mig och syster. Är man i New York får man lida pin, va det inte så? nehe. Blir allt från skor, kläder och smink för min del när L kommer hem på Söndag, fast det största och bästa är endå Liza! Saknad som få.

Imorgon ska jag på dejt på Söder, Eller? Jo, jag ska ta mig samma och bege mig in. Engla ska gå en kortis dag på dagis sen hem och tjata om "jag vill ha ett lamm som heter Pontus som kan säga bää". Någon som vet var detts kan finnas? Mindre levande men bää vänlig? Orkar inte med allt tjat längre.

Sängen kallar visst, igen.


Ginatt!

Kommentarer
Jossan

Halloj!

Visst ska du få tillbaka henne snart.. ska bara njuta lite till medan hon är här. Snart blir jag ju allena igen och du får henne för vintern :) hihi



Tänkte också säga att ni inte behöver ha panik över allt som ska köpas... jag kommer hem en sväng till jul och kpper mer än gärna med mig saker som ni vill ha (måste ha?) :D

Vi får ta och ses då!

Puss

2008-11-14 03:04:18 http://diamante.blogg.se/
Flingan

Där dyker den söta rumpan upp igen. Vems är det?

2008-11-14 12:47:12
emily

Flingan - Om jag de visste :)

2008-11-14 17:44:05 http://emslo.blogg.se/
Johanna

Sv; Nej, dessa hittade jag på optikbutiken.se :)

2008-11-14 23:09:35 http://ioana.blogg.se/
juliasbullar

köp ett lamm bara, så säger du att han tappat rösten. hahaha :*

2008-11-15 21:49:08 http://juliasbullar.blogg.se/
Lina

Det finns ett lamm som heter "Fåret Shaun"... Kolla på Vinn i Stinsen bland alla mjukdjur. Kanske kan va nåt? Det bräker när man trycker det på nosen.

2008-11-18 20:11:59

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback