allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen, men vad behöver vi egentligen?

2008-11-28 | 11:16:19

moí i Filippa K butiken på Greveturegatan.

Vilken toppen dag så här långt! Känns som det kommer fortsätta så om inget oväntat händer. Vi har ätit frukost, kikat barntv och badat. Känner mig pigg och på topp. Senare bär det av till Söder för att droppa Engla och möta upp Johannes och Liza. Ikväll ska jag till C och kika Idol tror jag och sen imorgon jobba. Blev lite lycklig här om dagen när jag insåg att det fortfarande är November vilket innebär att jag kommer få pengar i December! Weii.

Ett litet tips till alla föräldrar eller till alla som ska köpa julklappar till kidds är att besöka någon Accessorize butik. Dom har gudomliga små småsaker så som väskor, skor, klistermärken, pillsaker, smycken mm. Gör ett besök för sjutton!

Puss.

Kommentarer
Lina

Var kan man hitta en sån butik? Eller finns bara webshoppen?

2008-11-28 14:00:18 http://tesla.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback