Impulser

2008-11-06 | 09:30:56
Här om dagen, närmare bestämt i Söndags så gjorde jag ett ganska stort impuls inköp. Jag har inte tänkt egentligen att jag behöver en, men när mamma o Anders skulle åka och köpa en så följde jag med och köpte en jag med. Varför inte liksom? Haha. Ja, ni ser ju vad det är jag fick med mig. En Sony 32tums tv. Fin. Jag är inte så highteck men den är fin på kanterna och står fint på sin lilla fot.



Ganska trevligt va? Kanske ska få upp den på väggen, om det går. Vet inte om det finns balkar bara.

Hela morgonen så jag har jag och E kikat på Peter och Petra och nu sitter vi och äter fulleburre och Engla "läser" sin Toysrus leksaks tidning, kanske det bästa hon vet just nu. Allt som är rosa pekar hon på och säger "den vill jag ha i julklapp!". Det blir en dyr jul.

Kärlek till er (och Liza lite extra)

Kommentarer
Anonym

Sony??? Var det inte likadan som jag köpte Samsung? hihi

2008-11-06 10:35:31
T

Nej, du hamnade långt bort från den kategorin. Jag hatar förövrigt benämningen "ung mamma". Jag är mamma. Du verkar också vara en mamma, inte den där typiska "Hej, jag är en UNG MAMMA och nu vill jag ha lite uppmärksamhet och bekräftelse på hur duktig jag är." Även att jag låter som en bitter gammal kvinna.. blir lätt så ibland;) Snygg tv, jag impulsköpte en 42 förrförra veckan :)

ina-bina

Woah! Inget dåligt impulsköp det där :D

2008-11-06 11:36:58 http://inabina.blogg.se/
ina-bina

Visst gör han! Som en riktigt patriotisk robot som påminner lite för mycket om Bush!



Spännena såg ut att vara något från H&M :P Det finns brun/bronsfärgade, guldiga, svarta och silvriga (tror jag) på Cubus. De är lite mer läderaktiga dock och kostar säkerligen mycket mer, men dom är såååå fina ^^

2008-11-06 11:52:08 http://inabina.blogg.se/
VintageRetroPrinsessa

snacka om impuls köp

du är rolig du ler

2008-11-06 14:54:05 http://bambii.blogg.se/
lisa

åh vad jag tycker om din blogg. läser den så ofta jag bara kan.

2008-11-06 17:18:16 http://lovliisa.blogspot.com/
Petra

Den e ju jättefin:-)ha en fin kväll

Anna

Peter och Petra! ryser Min dotter fick den för ett tag sedan och jag måste bara säga att tråkigare film får man leta efter... Så långsam och dyster på något vis. Obehaglig musik också. Gillar du och Engla den?

2008-11-06 21:51:45
emily

Anna - Haha, nej det är verkligen inte den bästa Astrid Lindgren filmen, snarare den sämsta. Engla har väl sett den ett par gånger och brukar inte sitta stilla som vid Lotta eller Bullerbyn, som du skrev så händer det nog inte tillräckligt mycket. Ingen höjdare alls, men Engla får själv bestämma vilken film hon vill se :)

2008-11-07 09:06:10 http://emslo.blogg.se/
Karin

Oj! Vilket impulsköp! Haha, det största impulsköp jag har råd med på elektronikaffären är typ en sån där bras-DVD ;]

2008-11-07 12:25:55
Karin

Oj! Vilket impulsköp! Haha, det största impulsköp jag har råd med på elektronikaffären är typ en sån där bras-DVD ;]

2008-11-07 12:26:40 http://softness.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback