Vardags lyx!

2008-05-14 | 21:37:08
Mm.. Dumma blogg.se. Jag skrev ett nytt inlägg imorse och postade det. Nu när jag skulle gå in så ser jag att det aldrig kom in? Skrev väl inget uppseendeväckande, mest bara en slags daglig rapport :)

Börjar med att visa de jag köpte igår på Body Shop. Somsagt svindyra krämer som jag hoppas är grymma!

image739image740

(vems lilla hand sticker fram där..? hihi)


Köpte en kräm för faster hud (typ?) som jag hoppas ska göra underverk! Den kostade 350pix men med kupong eller va det var fick man 100 rabatt. Sen det klassiska Body Butter, kostar 165pix och är grymt för alla hudtyper.
Lite dyrt kanske, men det är sånt jag aldrig unnar mig för att det är så tråkigt att köpa men nu kände jag att det va dags för lite vardags lyx!

Kommentarer
ina

Du är tokig, Emily :P

2008-05-14 21:58:09 http://inabina.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback