Plåtning&Åhléns

2008-05-02 | 08:46:51
Beh! Idag vaknade Flingan tidigt. Hon somnade ju sjukt tidigt igår så där har vi väl anledningen. Hon hade massa gojs i ögonen och har nyst ut en hel sjö. Men annars är hon tiptop :) hehe.

Jag och Lina ska göra en plåtning tillsammans idag. Ska bli riktigt kul faktiskt. Vi ska ha med oss våra egna kläder och skor. Jag har inte börjat packa ihop saker ännu då jag var super trött och arg igår. Min lillasyster har en tendens att ta mina kläder heeela tiden och nu hade hon gjort missen att ta ett par sprillan tights. Inte roligt. Men nu ska jag slänga ihop lite grejjer och bege mig till stan för att möta upp Lina för lunch innan plåtningen.

Engla mår sisådär idag.. Blir nog att vara hemma med Nannie istället för dagis.

(Btw. Kika på Åhléns idag, på nagelavdelningen eller beauty eller va den heter :))

Puss

Kommentarer
jessica

Finns bilderna där nu? Jag ska försöka hinna förbi!
Spännande

2008-05-02 09:31:32 http://accessoaren.blogg.se
Emma

hehe, jo visst är det så att man alltid måste göra en massa massa grejer innan man kan plugga haha. har samma dilemma idag. Usch för plugga!!!! =P

hoppas du haft en bra dag!! Kram

Julia

haha okej :p plåtning? spännande, hur kommer det gå till?

2008-05-02 16:08:50 http://juliaamanda.blogg.se
Petra

spännande då måste jag gå in o kolla om jag hittar bilderna ;-)kul hoppas att Engla mår bättre.

2008-05-02 22:39:43 http://mammansprinsessor.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback